Iyeoka - Simply Falling

Iyeoka - 輕易的沉醉


There goes my heart again
這又再次觸動到我的內心

All of this time I thought we were pretending
在這些時間裡.我想我們都在偽裝著

Nothing looks the same when your eyes are open
在你睜開的雙眼裡.沒有任何東西看起來相同

Now you're playing these games to keep my heartbeat spinning
現在.你讓我的心沉醉在你的遊戲中

You show me love, you show me love
你讓我看見愛

You show me everything my heart is capable of
你讓我知道我的心能夠辦到的所有事情

You reshape me like butterfly origami
你將我像紙蝴蝶般重塑


You have broken into my heart
你闖入了我的心

This time I feel the blues have departed
這次我感覺悲傷都已成過去

Nothing can keep me away from this feeling
沒有任何事能將我從這感覺中帶走

I know I am simply falling for you
我知道我輕易的就愛上了你


I'm taking time to envision where your heart is
我花了很多時間去想像你的心會在哪裡

And justify why you're gone for the moment
然後去解釋為何你有時會消失

I tumble sometimes, looking for sunshine
我有時會為了尋找陽光而摔倒

 

And you know this is right when you look into my eyes
而當你正視著我.你知道這是正確的

You show me love, you show me love
你讓我看見愛

You show me everything my heart is capable of
你讓我知道我的心能夠辦到的所有事情

And now I can't break away from this fire that we started
而現在我無法從我們所燃起的烈焰中擺脫


There my heart goes again
我又再次心動

In your arms I'm falling deeper
更加沉醉在你的臂膀裡

And there's nothing to break me away from this 
沒有任何事能將我從這裡帶走

 

 


比較冷門的英文歌
英文歌詞讓我找中文翻譯找的好苦呀
那就乾脆自己來翻翻看唄
順便練個英文...


不過畢竟不是專業的
看看就好能給個翻譯上的建議更好


M.Y. 不負責任翻譯

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    M.Y. 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()