Sóley - Pretty Face
Sóley - 美麗臉龐

 

I see my pretty face in his old eyes
我看見我美麗的臉龐映在他熟悉的雙眼裡 
I listen to our blood run side by side
聽見我們的血液正在奔騰 
I throw my hands to you
我甩開你的手
I runaway
逃跑了 
Its so cold so dangerous that I cant stay
我無法再忍受這般的心寒與危險 


I runaway from you
我逃離你的身邊 
Into your dream I lose the one 
That I was in when you to be 
That I could never be my friends 
Again
當你也成為像我朋友一樣,那種我從來都不想成為的人時
我又再次失去那個我曾經待過的你的夢 

 

I thought I touched them but I can't feel the pain in your dream
我想我傷害了他們,但在你夢中我卻不感覺罪惡
They want to take me but I will hide from them 
他們想要擄獲我,但我躲了起來
I use my pretty face to find my way to him 
我用我美麗的外表帶領我走向他


I runaway from you 
我逃離你的身邊
Into your dream I lose the one 
That I was in when you to be 
That I could never be my friends 
Again 
當你也成為像我朋友一樣,那種我從來都不想成為的人時
我又再次失去那個我曾經待過的你的夢


Will you be my friend in my dream? 
在我的夢中你可以成為我的朋友嗎?
Take that pretty face off surely 
而不是因為我美麗的外表



Will we ever have a baby ?
我們將會擁有小孩嗎?
Take that pretty face off surely 
而不是因為我美麗的外表

Are you my friend ?
你是我的朋友嗎?

Will you be my friend in my dream? 
在我的夢中你可以成為我的朋友嗎?
Take that pretty face off surely
而不是因為我美麗的外表

arrow
arrow
    全站熱搜

    M.Y. 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()